Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problema de IAB

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Problema de IAB

Oi time hyperkani, estou com esse problema desde que resetei os dados do meu celular e não consigo realizar nenhuma compra. Meu id: 1EA88AF151278C76

Hi hyperkani time, I have this problem since I reset the data on my phone and I can not make any purchases.
    My Id: 1EA88AF151278C76
    Last edited by Kadnus N3; 02-21-2019, 12:28 PM.

Hello! Did you already try restarting your phone? What where you trying to buy?
    FAQ
    Perguntas frequentes
    Preguntas frecuentes

Comment

Já resetei meu celular faz tempo, estava tentando comprar o prato de gemas, porém essa mensagem aparece para todos os itens de compra com dinheiro

I've researched my cell phone for a long time, I was trying to buy the platter of gems, but this message appears for all the money buying items
      Last edited by Kadnus N3; 02-23-2019, 12:19 AM.

Comment

Ok, please send me your player ID number. I can check if there is anything strange in your profile on the server.
        FAQ
        Perguntas frequentes
        Preguntas frecuentes

Comment

Meu id: 1EA88AF151278C76
          My Id: 1EA88AF151278C76

Comment

Não há nada obviamente errado no seu perfil de jogador. Vou fazer algumas perguntas para saber onde procurar o problema a seguir.

Você instalou o jogo na Google Play Store e não em outro lugar? Às vezes, os jogadores enviaram o jogo para seus amigos via Bluetooth e, em seguida, as compras não funcionaram. Mas a última vez que alguém me enviou uma mensagem sobre isso foi há muito tempo atrás.

Quando você tenta comprar as gemas, essa mensagem de erro aparece quando você toca na oferta? Ou abre primeiro o pop-up do Google Play? E o erro só vem quando você tenta pagar?

Todas as compras passam pela Google Play Store. Você está fazendo a compra com a mesma Conta do Google em que você está logado no jogo? Você já comprou alguma coisa antes em algum jogo ou aplicativo? Você tem uma forma de pagamento anexada à sua conta do Google?

(Traduzido com o Google)

There is nothing obviously wrong in your player profile. I will ask you some questions so I will know where to search for the problem next.

Have you installed the game from Google Play store and not somewhere else? Sometimes players have sent the game to their friends via Bluetooth and then purchasess have not worked. But the last time someone sent me a mesage about that has been very long time ago.

When you try to buy the gems, does this error message come when you tap the offer? Or does it first open the Google Play pop up? And the error only comes when you try to pay?

All purchases go through Google Play Store. Are you making the purchase with the same Google account you are logged in the game? Have you ever bought anything before in any game or app? Do you have a payment method attached to your Google account?
            FAQ
            Perguntas frequentes
            Preguntas frecuentes

Comment

1) Sim, eu baixei o jogo direto da Google Play Store e não utilizei nenhum link;

2) A mensagem aparece logo que clico em QUALQUER oferta da loja e também no botão de remover os anúncios no menu de configurações;

3) Eu havia comprado outro jogo direto da Google Play Store e a compra foi bem sucessedida. Mas quando entro no Bomber Friends não consigo comprar nada. Eu tenho crédito em apenas uma das minhas contas do Google.

Se possível estarei enviando um vídeo em breve

1) Yes, I downloaded the game directly from the Google Play Store and did not use any links;
              2) The message appears as soon as I click on ANY offer from the store and also the button to remove ads in the settings menu;

3) I bought another direct game from the Google Play Store and the purchase was very successful. But when I enter the Bomber Friends I can not buy anything. I have credit on just one of my Google accounts.

If possible I'll be sending a video soon

Comment

Hello! You already sent a screenshot about the error message so no video is needed.

I did a bit of investigating and it seems you need to clear cache and data from Google Play Store app. Do you know how this is done? It can depend a little from phone to phone but usually you just go to your phone's settings, look at all the apps and search for Play Store. There you can find a button for clearing cache and data. You might need to do it to Google Play Services as well.

Then restart your phone and it should be working again. However, this is not a problem in our game but in the Google services.
                FAQ
                Perguntas frequentes
                Preguntas frecuentes

Comment

Não funcionou, meu celular é um MI 5x da Xiaomi e esses apps (Google) não são de fábrica. Eu não sei mais o que fazer fazer, já limpei os dados até da MI App store, mesmo assim continuo tendo o mesmo erro quando tentei comprar as gemas

It did not work, my phone is a MI 5X from Xiaomi and these apps (Google) are not from the factory. I do not know what to do anymore, I already cleaned the data up to the MI App store, but I still have the same error when I tried to buy the gems

Comment

Sorry, but I really don't know what to do either. The clearing Google data was the one thing that was found by googling the problem. If you can think of something that helps please post it here. It could help others if someone else also has this problem.
                    FAQ
                    Perguntas frequentes
                    Preguntas frecuentes

Comment

Não há outra forma de eu realizar o pagamento? Porque a única coisa que me resta é buscar um apk do jogo, mas não vou fazer isso.

Is there no other way for me to pay? Because all I have left is to get an apk from the game, but I will not do it.

Comment

Você pode tentar pesquisar no fórum de ajuda do Google. Eles têm muitas dicas e informações. E tudo é traduzido para vários idiomas. (Traduzido com o Google)

You can try searching from Google help forum. They have lots of tips and information. And it is all translated to several languages.
                        FAQ
                        Perguntas frequentes
                        Preguntas frecuentes

Comment

Working...
                        X