Announcement

Collapse
No announcement yet.

REPORT problems / RELATAR problemas / INFORME problemas

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• REPORT problems / RELATAR problemas / INFORME problemas

Arena matches and event battles are now saved to your match history. When something strange happens report the replay and write as many details as possible to the message. Who is the player we want to keep an eye on? What is the bug you saw? Why do you think someone is a hacker (accusing someone of being a hacker is not enough, explain what makes you think someone is a hacker)?

The reported replays give as much more information than videos or screenshots here on the forum. We have already found some bugs this way. Thank you for everyone who has been sending in reports!

Português (traduzido com Google)

As partidas na arena e as batalhas de eventos agora são salvas no seu histórico de partidas. Quando algo estranho acontecer, relate a reprodução e escreva o máximo de detalhes possível na mensagem. Quem é o jogador que queremos vigiar? Qual é o bug que você viu? Por que você acha que alguém é um hacker (acusar alguém de ser um hacker não é suficiente, explique o que faz você pensar que alguém é um hacker)?

Os replays relatados fornecem muito mais informações do que vídeos ou capturas de tela aqui no fórum. Já encontramos alguns erros dessa maneira. Obrigado por todos que enviaram relatórios!

Español (traducido con Google)

Los partidos de arena y las batallas de eventos ahora se guardan en tu historial de partidos. Cuando ocurra algo extraño, informe la repetición y escriba tantos detalles como sea posible en el mensaje. ¿Quién es el jugador que queremos vigilar? ¿Cuál es el error que viste? ¿Por qué crees que alguien es un hacker (acusar a alguien de ser un hacker no es suficiente, explica qué te hace pensar que alguien es un hacker)?

Las repeticiones reportadas brindan mucha más información que videos o capturas de pantalla aquí en el foro. Ya hemos encontrado algunos errores de esta manera. ¡Gracias por todos los que han estado enviando informes!
    FAQ
    Perguntas frequentes
    Preguntas frecuentes

Hola Maija, estaba probando un nuevo grabador para ver su calidad, lo probé con una partida de el evento, y me ocurrió algo extraño.
    por suerte lo grabe.
    No sé si es un hack o un problema de el servidor, no podía salir de la sala y tuve que sacar el juego, lo volví a abrir y el video de las batallas no apareció. Por esa razón no puede enviar una denuncia.
    Este es el video

EDAN

Comment

• LordIllidan
      LordIllidan commented
      Editing a comment
      I also had such situation once, I had to close the game and of course I lost battle

when are you going to offer some kind of punishment to anyone who plays in pairs or in trio in arena mode? I recently met a YouTuber in arena mode, and in every game he was paired with whoever it was probably a subscriber, in a given match it was 3 against me, and the 3 hit the flying wall on me, I used the refusal to report replay but no action was taken, this is just ridiculous and boring, every game someone plays in pairs.
    the funniest thing is that the YouTuber in question (MS ReviewZ) in the only match where he didn't have someone to help, he lost , please take some action against these players, some punishment, or create a way to play in pairs, with friends, I DON'T KNOW, just do something because it is annoying

Comment

• Maija
      Maija commented
      Editing a comment
      Balance update to the cards is coming in March. There are very few players in the leagues. There is just not enough of them to match them against each other only. Maybe the changes we are making will push more players higher. We'll see in few months.

• xupacu
      xupacu commented
      Editing a comment
      I understand the strategy of attacking someone who is already being attacked, but this is one thing, making a pair is quite another, I denounced the replay of the match where there were 3 against me, and the 3 were sending hearts to each other, eles se juntaram contra mim. I don’t know how the servers can detect this, but if you only analyzed the replays reported for that reason, it would be great.

• xupacu
      xupacu commented
      Editing a comment
      and a suggestion for bomberiums, is that you remove the daily limit, in any other game, people win as they play, if they play a lot, they earn a lot, if not, they earn little, it makes no sense to place a limit, it just takes extremely long to get enough currency to improve the cards

Maija por favor quiten las bombas aladas, ya no se puede jugar, apenas empiezas y te tiran de todo, y no puedes escapar, además de que hay muchos escudos en el juego que nunca estan a mi alcance, siempre me toca jugar contra jugadores con escudo, y como yo no tengo siempre me tratan de matar, ya los jugadores no saben jugar sin esas cartas, si se quedan sin ellas fácilmente los puedo encerrar, me ha tocado jugadores que tienen más de 4500 medallas y cuando se quedan sin cartas fácilmente los mato.
    esto es muy ijusto, hay muchos jugadores que tienen buenas habilidades con las bombas comunes y están muy abajo culpa de estás cartas, si esto fuera bomber friends deberia ser con bombas comunes nomás, o que cuánto más medallas tengas menos cartas puedes usar, así se los que tienen más habilidades pueden progresar.
    Ya estuve jugando por mucho tiempo y esto hace que el juego me aburra más, ya estoy pensando en desinstalar bomber friends.
    Si no quieren perder un usuario importante, háganme caso, muchos jugadores lo están pidiendo.
    EDAN

Comment

• EDAN
      EDAN commented
      Editing a comment
      Si buscan una solución para esto seguiré jugando, pero si esto empeora desinstalare este juego, que en verdad es mi favorito, y que esto sea así me decepciona mucho, me va a doler desinstalar este juego pero esto ya me provoca hacerlo

• Maija
      Maija commented
      Editing a comment
      Olá! Desculpe, mas eu não entendi direito o que você quis dizer? Você não quer que o cartão Winged Wall fique mais fraco? Ou algum outro cartão? Desculpe, seu ponto foi perdido na tradução. O objetivo da atualização do saldo é tornar o jogo mais justo. Não sabemos se o saldo é melhor ou pior até poucos meses depois e vemos como o jogo muda. Se houver algo que não funcione, faremos uma nova atualização de saldo. Também planejamos adicionar novos cartões. Vou postar informações mais detalhadas sobre a atualização do saldo assim que possível.
      (Traduzido com o Google)

Hello! Sorry but I didn't quite understand what you meant? You don't want the Winged Wall card to be made weaker? Or some other card? Sorry, your point was lost in the translation. The whole point of the balance update is to make the game more fair. We don't know if the balance is better or worse untill few months have past and we see how the game changes. If there are some things that don't work we will make a new balance update. We also plan to add new cards. I will post a more detailed information about the balance update as soon as I can.

• EDAN
      EDAN commented
      Editing a comment
      Ok entiendo, espero que cambie la forma de jugar

I got blasted through solid wall and this is not the 1st time it occurred.

Also It makes no sense when following happens: I activate shield, then opponent hit me with walls and I die. Thing is even if I activated shield like 10ms before opponent threw walls at me, I am not supposed to die - also it takes some time for walls to travel to field I'm standing on...

P.S. It is a pain in the ass to upload a short video here, 'not allowed to upload in .mp4, not allowed to upload in .avi, not allowed to upload in .3gp, video size exceeded...Error: PHP Max Post Size has been exceeded, wtf....
    Can I please upload the damn video(size less than 5MB)!?
    Last edited by LordIllidan; 02-13-2020, 06:54 PM.

Comment

Here are the screenshots where I got blasted through wall

I guess from now on I should only use rocks as cover...
      Attached Files
      Last edited by LordIllidan; 02-13-2020, 07:00 PM.

Comment

• EDAN
        EDAN commented
        Editing a comment
        Debes subir el video en YouTube y luego pasar el link por aquí

• EDAN
        EDAN commented
        Editing a comment
        Además creo que lo que pasó ahí fue que puso una fila de 4 bombas desde el muro en adelante, cuando pones 4 bombas, y son largas las explosiones, puede parecer que traspasa paredes, pero es solo que la explosión de las 3 primeras bombas son detenidos por el muro hasta que desaparezca, y 4 es el que pasa de largo porque el muro desapareció

I understand that wall stopped most of the bombs and that last one went through, but usually this does not happen.

How am I going to know how many bombs wall is going to hold, sometimes all bombs in a row, sometimes just 4 in a row?

Comment

• EDAN
        EDAN commented
        Editing a comment
        Es que de 4 bombas en adelante ya traspasa

Here are screenshots where I got stuck on 3 vs 3, situation like Edan posted before

Comment

• EDAN
        EDAN commented
        Editing a comment
        Jajajajaja, si la verdad no sé porque pasa eso, pero deberían arreglarlo
    Working...
    X