Announcement

Collapse
No announcement yet.

How to get a refund / Como obter um reembolso / Cómo obtener un reembolso

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • How to get a refund / Como obter um reembolso / Cómo obtener un reembolso

    All purchases on Android go through Google Play Store. All purchases on iOS go through App Store. You can cancel purchases yourself within 48 hours in both of the stores. After that time you need to request a refund instead. To request a refund you need to contact Apple or Google directly.

    If you have a problem with a purchase and you would rather have it fixed and not get a refund, go to Bomber Friends settings and send a message using the button "Help with purchases". Attach the order number from the purchase and explain what has happened. Without the order number and your player ID number you can't be helped.




    Português

    Todas as compras no Android passam pela Google Play Store. Todas as compras no iOS passam pela App Store. Você pode cancelar suas compras dentro de 48 horas em ambas as lojas. Após esse período, você precisará solicitar um reembolso. Para solicitar um reembolso, entre em contato diretamente com a Apple ou com o Google.

    Se você tiver um problema com uma compra e preferir consertá-la e não receber um reembolso, vá para as configurações de Bomber Friends e envie uma mensagem usando o botão "Ajuda com compras". Anexe o número do pedido da compra e explique o que aconteceu. Sem o número do pedido e o número de identificação do jogador, você não pode ser ajudado.




    Español

    Todas las compras en Android pasan por Google Play Store. Todas las compras en iOS pasan por App Store. Puede cancelar las compras usted mismo dentro de las 48 horas en ambas tiendas. Después de ese tiempo, debe solicitar un reembolso. Para solicitar un reembolso, debe comunicarse directamente con Apple o con Google.

    Si tiene un problema con una compra y prefiere arreglarlo y no obtener un reembolso, vaya a la configuración de Bomber Friends y envíe un mensaje con el botón "Ayuda con las compras". Adjunte el número de pedido de la compra y explique lo que sucedió. Sin el número de orden y su número de identificación de jugador, no se puede ayudar.
    Last edited by Emiilia; 07-09-2020, 06:55 AM.
    FAQ
    Perguntas frequentes
    Preguntas frecuentes
Working...
X