Announcement

Collapse
No announcement yet.

How to transfer game progress between Android and iOS

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• How to transfer game progress between Android and iOS

At the moment it is not possible to transfer game data between Android and iOS by yourself. If you are changing phones between Android and iOS you will need our help to transfer the game progress for you. I will need the player ID numbers from both devices to do the transfer for you. Open Bomber Friends game and tap the circle on the top left corner to open settings. Send an email by tapping the button "help with purchases". Only messages that have both the player ID numbers are replied to.

Português (Traduzido com Google)

Transferindo dados do jogo entre Android e iOS

No momento, não é possível transferir dados de jogos entre Android e iOS por conta própria. Se você está mudando de telefone entre Android e iOS, você precisará da nossa ajuda para transferir o progresso do jogo para você. Vou precisar dos números de ID do jogador de ambos os dispositivos para fazer a transferência para você. Abra o jogo Bomber Friends e toque no círculo no canto superior esquerdo para abrir as configurações. Envie um email tocando no botão "help with purchases". Somente as mensagens que possuem os dois números de ID do player são respondidas.

Español (Traducido con Google)

Transferencia de datos del juego entre Android y iOS

Por el momento, no es posible transferir datos de juegos entre Android e iOS por tu cuenta. Si cambias de teléfono entre Android y iOS, necesitarás nuestra ayuda para transferir el progreso del juego para ti. Necesitaré los números de identificación del jugador de ambos dispositivos para realizar la transferencia por usted. Abre el juego Bomber Friends y toca el círculo en la esquina superior izquierda para abrir la configuración. Envíe un correo electrónico tocando el botón "ayuda con las compras". Sólo se responden los mensajes que tienen ambos números de ID de jugador.
    Last edited by Maija; 07-03-2019, 08:19 AM.
    FAQ
    Perguntas frequentes
    Preguntas frecuentes

ID: 6EAFE24255D66C1D (Conta com Packs)
    iPhone 6S,64GB

Transferir para esse ID:E84C25FA0AA5BC97 (Conta sem os packs)

Comment

• Maija
      Maija commented
      Editing a comment
      The player profile NorUs! : 6EAFE24255D66C1D has used a hack, apk mod or cloned account to cheat. If you have bought those packs I will need and order number as a proof that the packs have been bought and not hacked.

ID: F56B392FAD3C02C9(conta com packs)
    Samsung galáctico J7 metal

Trasferir para esse: EB038B5E2A9C7702(conta sem packs)
    Iphone 7 Plus
    Last edited by Geanderson; 06-27-2019, 06:43 PM.

Comment

• Maija
      Maija commented
      Editing a comment
      O perfil do jogador "Big Bang: F56B392FAD3C02C9" usou um hack, um apk mod ou uma conta clonada para enganar. Se você comprou os pacotes, precisarei dos números dos pedidos para verificar as compras do Google. (Traduzido com o Google)

The player profile "Big Bang : F56B392FAD3C02C9" has used a hack, apk mod or cloned account to cheat. If you have bought the packs I will need the order numbers to check the purchases from Google.

• Geanderson
      Geanderson commented
      Editing a comment
      RAISA eu emploro por favor me da a conta “Big Bang”de volta eu estou ciente dos meus erros em ter pegado uma conta hacker que um youtube me deu por favor devolve ela pra mim,vc não sabe o quanto eu amei esse jogo mais quando eu perdi a conta eu desanimei é assim vai acontecer com todos os jogadores,não é só eu que uso conta hack o jogo tá infestado de hacker de packs,RAISA tenha piedades

Troquei de telefone e gostaria de recuperar minha conta do Android no iPhone:

ID: 29F03B72594BCD6B (Conta com progresso)
    Motorola

Transferir para esse ID: 95E63B6802DAE30C (Conta nova) iPhone

Não consegui enviar pelo suporte de compras o link não abre no jogo.

Comment

• Maek
      Maek commented
      Editing a comment
      I transfered the account

Deu certo a transferência.

Porem meu progresso na campanha zerou, fiquei sem meus cristais, sem minhas barras de ouro. Tem como recuperar essas informações para continuar no meu progresso.

Aguardo retorno. Obrigado.

Comment

• Maek
      Maek commented
      Editing a comment
      I added single player gems and gold bars to you account. Try restating the game if your progress is still 0.
      Last edited by Maek; 07-18-2019, 08:07 AM.

Hello I wish to transfer my progress of the game on IOS here are my identifiers:
    ID in my account android: CD0173E9FE2753A7
    ID in new phone IOS: D9EO389678335544 Thank's.
    Last edited by _Blvck; 08-23-2019, 02:49 PM.

Comment

Please i need some help to play...

Comment

Hola, deseo transferir mi progreso y mis compras realizadas en mi iphone a mi android

ID IOS: 29AE4573573571D71BB

Transferir a ID Android: 8636CDA56B788D86

Comment

Hi Dev. Please Switch My Account....
          Last edited by DJ_Kavas; 10-17-2019, 07:30 AM.

Comment

Hola buenos dias, deseo transferir mi progreso de cuenta Android a iOS, por favor.

ID Android: A5328C4E71255C73
            ID iOS: EC2A78CEFF304219

Hello good monrning, I want to transfer my Android account progress to iOS, please. Android ID: A5328C4E71255C73 IOS ID: EC2A78CEFF304219

Comment

​​​Hi Dev.
              ​​​​​
              ​​​​​NAME : DJ Kavas
              From Android ID : AB3682F0805549AB
              To IOS ID : 64B11FC434DBE3E8

Please Transfer My Account
              Last edited by DJ_Kavas; 10-24-2019, 06:18 PM.

Comment

So I need my account transferred from my android to iOS

From Andriod id: AD8AE241602F8C8A

To IOS Id: A2CD38B4B159F2F3
                Last edited by Diego gallegos; 11-16-2019, 04:30 AM.

Comment

Dear Hyperkani Team,

I need to transfer my game progress from my old Android phone to my new iPhone:

Old Android ID: E386D32934F527B0

please transfer to:

iPhone ID: 77AB79D02D9D51DA

Thank you!

Comment

transfer Bomber friend android data to ipad ??

android DFAEE25859CF9D44
                    ios B9940DF83B39EF50

Comment

Hello, I'm telling you my problem I went from android data to iOS and I would like to transfer my android account/data to my iOS account if possible thank you well I'm waiting for your answer.

Comment

Working...
                      X