Announcement

Collapse
No announcement yet.

How to find an order number from a purchase? (Android)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• How to find an order number from a purchase? (Android)

When you make a purchase Google Play Store will send you an email confirmation message. That message has an order number. It starts with the letters GPA.

If you can't find the email or you have deleted it, you can also find the order numbers from your purchase history in Google Pay (https://pay.google.com). There you can see a list of all your purchases. Tap a purchase to open more information.

Português

Quando você faz uma compra, a Google Play Store envia uma mensagem de confirmação por e-mail. Essa mensagem tem um número de pedido. Ele começa com as letras GPA.

Se você não conseguir encontrar o e-mail ou excluí-lo, também poderá encontrar os números de pedido do seu histórico de compras no Google Pay (https://pay.google.com). Lá você pode ver uma lista de todas as suas compras. Toque em uma compra para abrir mais informações.

Español

Cuando realice una compra, Google Play Store le enviará un mensaje de confirmación por correo electrónico. Ese mensaje tiene un número de pedido. Comienza con las letras GPA.

Si no puede encontrar el correo electrónico o lo ha eliminado, también puede encontrar los números de pedido del historial de compras en Google Pay (https://pay.google.com). Allí podrás ver una lista de todas tus compras. Toca una compra para abrir más información.
    Last edited by Emiilia; 07-09-2020, 09:47 AM.
    FAQ
    Perguntas frequentes
    Preguntas frecuentes

Eu fiz uma compra da arena, mas não recebe oque comprei e tudo que aparece é isso. Poderia me ajudar? (Codigo de transição:GPA.3304-5452-2079-24422)
    Last edited by Kamilly; 05-29-2020, 05:31 PM.

Comment

Originally posted by Kamilly View Post
      Eu fiz uma compra da arena, mas não recebe oque comprei e tudo que aparece é isso. Poderia me ajudar? (Codigo de transição:GPA.3304-5452-2079-24422)
      ¡Hola! Envíanos un mensaje desde la configuración del juego Bomber Friends. Vaya a configuración - ayudar con las compras. El botón abrirá un correo electrónico con cierta información adjunta automáticamente. Agregue el número de pedido GPA.3304-5452-2079-24422 al mensaje y escriba que la compra está atascada. Obtendrá ayuda lo antes posible!
      (Traducido con Google)

Hello! Please send us a message from the Bomber Friends in-game settings. Go to settings - help with purchases. The button will open an email with some information attached to it automatically. Add the order number GPA.3304-5452-2079-24422 to the message and write that the purchase is stuck. You will get help ASAP!
      Last edited by Emiilia; 06-12-2020, 08:29 AM.
      FAQ
      Perguntas frequentes
      Preguntas frecuentes

Comment

Perdi minha conta o que fazer?

Comment

Cómo puedo recuperar mí cuenta ...mí celular se malogró de y no se como hacerlo

Comment

Eu restaurei o meu celular mais não fiz backup da minha conta como recupero para poder jogar na minha conta antiga novamente?

Comment

Working...
          X