Announcement

Collapse
No announcement yet.

Missing packs in the game?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Missing packs in the game?

Missing packs in the game?
    If you are missing packs in the game you are not logged in the game with the same Google account / Game Center you used when you bought them, you are linked to a different player profile you had when you bought them or you haven't logged in the game since 2018.

1. make sure you are logged in with the same Google account you used before
    2. get the order number from pay.google.com or from your emails.
    3. go to Bomber Friends game and tap the circle in the top left corner to open settings. Send and email by tapping the button "help with purchases".
    4. write in the message what has happened, when you last time logged in and still had the packs and what was your player name when you still had the packs.

Only messages with the order numbers and the Player ID are replied to.

Português (traduzido com Google)

Pacotes ausentes no jogo?
    Se estiver faltando pacotes no jogo, você não está logado no jogo com a mesma Conta do Google / Game Center que você usou quando os comprou, você está vinculado a um perfil de jogador diferente que você tinha quando os comprou ou ainda não se registrou no jogo desde 2018.

1. verifique se você está conectado com a mesma conta do Google que usou antes
    2. obtenha o número do pedido em pay.google.com ou em seus e-mails.
    3. vá para o jogo Bomber Friends e toque no círculo no canto superior esquerdo para abrir as configurações. Envie e envie um email tocando no botão "ajuda com compras".
    4. escreva na mensagem o que aconteceu, quando você fez o último login e ainda tinha os pacotes e qual era o seu nome de jogador quando você ainda tinha os pacotes.

Apenas as mensagens com os números dos pedidos e o ID do jogador são respondidas.

Español (traducido con Google)

¿Faltan paquetes en el juego?
    Si le faltan paquetes en el juego, no ha iniciado sesión en el juego con la misma cuenta de Google / Game Center que utilizó cuando los compró, está vinculado a un perfil de jugador diferente que tenía cuando los compró o no ha iniciado sesión en el juego desde 2018.

1. asegúrese de haber iniciado sesión con la misma cuenta de Google que utilizó antes
    2. Obtenga el número de pedido de pay.google.com o de sus correos electrónicos.
    3. vaya al juego Bomber Friends y toque el círculo en la esquina superior izquierda para abrir la configuración. Envíe y envíe un correo electrónico tocando el botón "ayuda con compras".
    4. escriba en el mensaje lo que sucedió, la última vez que inició sesión y aún tenía los paquetes y cuál era el nombre de su jugador cuando todavía tenía los paquetes.

Solo se responden los mensajes con los números de pedido y la ID del jugador.
    Last edited by Raisa; 10-31-2019, 07:09 AM.
    FAQ
    Perguntas frequentes
    Preguntas frecuentes

Meus itens não são comprados, mas eu tinha muitos itens dentro do jogo que eu havia conseguido antes de vir essa atualização que tirou tudo isso, eu quero meus itens de volta, pq não sei se foi essa atualização que tirou todos os itens da gente e colocou todod eles dentro dos baús da arena ((((((

Comment

• Raisa
      Raisa commented
      Editing a comment
      Envie-me uma lista sobre o que está faltando e eu vou descobrir algo na próxima semana. Tenha um bom fim de semana! (Traduzido com o Google)

Send me a list about what is missing nad I'll figure out something next week. Have a nice weekend!

• W17527
      W17527 commented
      Editing a comment
      Eu também perdi tudo!!!

Raisa los paquetes que yo perdi
    -Gigante pack
    -Mediaval pack
    -Winter pack
    -Super bundle
    -Army pack
    los codigos de las comprar las perdi al borrar los gmails ya que lo compre hace 2 años y 1 años esos packs

Comment

รหัสผู้เล่น: 1345A70F17019645
    Help
    รายการสำหรับฉัน

Comment

About Missing packs in the game? Pacotes perdidos no jogo? ¿Faltan paquetes en el juego?

My id number is: BF1ED22CE2ACA90
    I also purchased a medieval pack, i believe the email from google play was deleted but i still can see the purchase from google play, done 04/24/18.

Comment

• Raisa
      Raisa commented
      Editing a comment
      Hello! Your player profile was created today. Have you ever before played on the Arena mode? Because if you have then you should have an old player profile. I might be able to still find it if your player name was unique (enough). If you usually only play offline you probably don't have a old profile.

If you have deleted the email from Google Play you can still find the order number from the purchase history in Google Play.
      https://forum.hyperkani.com/forum/ne...rchase-android

• Sabrina
      Sabrina commented
      Editing a comment
      RaIsa perdi todos meus packs, preciso de volta. Vou enviar o número de compra deles e meu iD. GPA.3342-4314-1277-99463
      GPA.3339-0465-0088-76484
      GPA.3349-6393-4429-81408
      GPA.3340-5440-9635-63758
      GPA.3300-4766-0420-00822
      GPA.3323-0191-1626-98313
      GPA.3325-6824-7004-03881
      GPA.3392-6871-7671-19781
      GPA3393-2481-8168-80987
      ID.D430361A9B27B26F

GPA.3375-6187-5545-66387
    that is the transaction number in Google play. Im sure i have played before in the arena. I used the same email under google which is [email protected]. some of the achievements were still syncd.
    My username could be REIYAHHH.
    Last edited by Jarooosha; 02-24-2019, 08:46 AM.

Comment

Eu perdi um pacote que eu comprei como recuperó ele ?

Comment

I have not received any updates on my acct..

Comment

Hola soy un antiguo jugador, tenía muchos ítems en el juego pero cuando vincule la cuenta solo volvió mi rango de arena, pero ninguno de los ítems comprados.
          psdta: Los ítems no eran de paga.

Comment

• Anderson Valentin Rivas
            Editing a comment
            Igual conmigo el rango esta bien los, niveles de un solo jugador igualdel estoy en el ultimolevel nivel de medieval pero mis articulos comprados nolo hay nadaque y no son paks de compra

mi id es 161DC7110D6A9937, perdi todos mis items.

Comment

About Missing packs in the game? Pacotes perdidos no jogo? ¿Faltan paquetes en el juego?

After update, I lost all my costumes and taunt and greetings please give me back all my stuff please ...

Comment

Quero meus pack de volta eu tinha
              PACK DE HORRORES
              PACK DO EXERCITO
              PACK MEDIEVAL
              PACK DE NATAL
              PACK DE INVERNO
              PACK DE HALLOWEEN
              E PACK DE GIGAANTES

Comment

Hyperkani eu perdi todos meus pacotes no jogo e todos meus items comprados espero que possam resolver meu problema

Comment

Raisa me podes ayudar a terminar de comprar lo q me falta

Comment

Por me hacen falta packs y articulos q compre

Comment

Working...
                    X