Announcement

Collapse
No announcement yet.

Restore your game progress from cloud

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Restore your game progress from cloud

    Your game progress is saved in your Player Profile on the server automatically when you play online. When you log in with your Google Play account your player profile is linked to your Google account. Log in with the same Google account to restore game progress from cloud. There can be only one Player profile linked to each Google account and vice versa. On iOS devices you don't log in with Google account but Game Center.

    You can change between Google accounts when you go to Bomber Friends settings:


    Click image for larger version  Name:	OpenSettingsForum.png Views:	1 Size:	268.9 KB ID:	6779



    Click image for larger version  Name:	LogInKanikani.png Views:	1 Size:	839.0 KB ID:	20285

    If you haven't played since August 2018 you don't have a player profile. Your old game progress can't be restored. If you have made in app purchases send a message from the game settings using the button "help with purchases" and attach the order number from the purchases. Explain what has happened.

    IF logging in with each of your accounts doesn't fix the problem go to Bomber Friends settings and a send us a message using the button "Lost account". If your game is not linked to your old player profile it has to be searched manually. Attach all this information to the message you send:
    - the old player ID number if you know it
    - what was your player name
    - when did you last time logged in and everything was OK?
    - when did you play for the first time?
    - describe your game progress (Single player levels. how many medals do you have, what cards did you have in your battle deck)
    - if you had made in-app-purchases attach the latest order number

    Please understand that I am not able to help without all this information. Also, if your player name is really common there might be hundreds or thousands of players with the same name. Then it will be impossible to know which one is yours. Players who have used hacks, cloned accounts or other cheats will not get help getting their profile back. You can start from scratch and play fair.


    ****


    Português (traduzido com Google)


    O progresso do seu jogo é salvo no seu perfil de jogador no servidor automaticamente quando você joga online. Quando você faz login com sua conta do Google Play, seu perfil de jogador é vinculado à sua conta do Google. Faça login com a mesma conta do Google para restaurar o progresso do jogo na nuvem. Pode haver apenas um perfil do Player vinculado a cada Conta do Google e vice-versa. Em dispositivos iOS, você não faz login com a Conta do Google, mas com o Game Center.

    Você pode alterar entre as Contas do Google quando acessar as configurações de Bomber Friends.

    Se você não joga desde agosto de 2018, não possui um perfil de jogador. O progresso do seu jogo antigo não pode ser restaurado. Se você efetuou compras de aplicativos, envie uma mensagem das configurações do jogo usando o botão "ajuda nas compras" e anexe o número do pedido da compra. Explique o que aconteceu.

    Se o login com cada uma de suas contas não resolver o problema, acesse as configurações de Amigos do bombardeiro e envie uma mensagem usando o botão "Conta perdida". Se o seu jogo não estiver vinculado ao seu perfil de jogador antigo, ele deverá ser pesquisado manualmente. Anexe todas essas informações à mensagem que você envia:
    - o número de identificação do jogador antigo, se você o conhecer
    - qual era o seu nome de jogador
    - quando você se conectou pela última vez e tudo estava bem?
    - quando você tocou pela primeira vez?
    - descreva o progresso do seu jogo (níveis para um jogador. Quantas medalhas você tem, quais cartas você tem no seu baralho de batalha)
    - se você fez compras no aplicativo, anexe o número do pedido mais recente

    Por favor, entenda que não posso ajudar sem todas essas informações. Além disso, se o nome do seu jogador for realmente comum, pode haver centenas ou milhares de jogadores com o mesmo nome. Então será impossível saber qual é o seu. Jogadores que usaram hacks, contas clonadas ou outros truques não receberão ajuda para recuperar seu perfil. Você pode começar do zero e jogar limpo.



    ****


    Español (traducido con Google)

    El progreso de tu juego se guarda en tu perfil de jugador en el servidor automáticamente cuando juegas en línea. Cuando inicia sesión con su cuenta de Google Play, su perfil de jugador está vinculado a su cuenta de Google. Inicie sesión con la misma cuenta de Google para restaurar el progreso del juego desde la nube. Solo puede haber un perfil de jugador vinculado a cada cuenta de Google y viceversa. En dispositivos iOS no inicias sesión con la cuenta de Google sino con Game Center.

    Puede cambiar entre las cuentas de Google cuando vaya a la configuración de Bomber Friends.

    Si no has jugado desde agosto de 2018, no tienes un perfil de jugador. Tu antiguo progreso del juego no se puede restaurar. Si ha realizado compras en la aplicación, envíe un mensaje desde la configuración del juego con el botón "ayuda con las compras" y adjunte el número de pedido de la compra. Explica lo que ha sucedido.

    SI iniciar sesión con cada una de sus cuentas no soluciona el problema, vaya a la configuración de Bomber Friends y envíenos un mensaje con el botón "Cuenta perdida". Si su juego no está vinculado a su antiguo perfil de jugador, debe buscarlo manualmente. Adjunte toda esta información al mensaje que envía:
    - el número de identificación del jugador anterior si lo sabe
    - cual era tu nombre de jugador
    - ¿Cuándo fue la última vez que inició sesión y todo estuvo bien?
    - ¿Cuándo jugaste por primera vez?
    - describe el progreso de tu juego (niveles para un jugador. Cuántas medallas tienes, qué cartas tienes en tu mazo de batalla)
    - si ha realizado compras en la aplicación, adjunte el último número de pedido

    Por favor, comprenda que no puedo ayudar sin toda esta información. Además, si el nombre de tu jugador es realmente común, puede haber cientos o miles de jugadores con el mismo nombre. Entonces será imposible saber cuál es el tuyo. Los jugadores que hayan usado hacks, cuentas clonadas u otros trucos no recibirán ayuda para recuperar su perfil. Puedes empezar desde cero y jugar limpio.
    Attached Files
    Last edited by Maija; 10-15-2019, 07:19 AM.
    FAQ
    Perguntas frequentes
    Preguntas frecuentes

  • #2

    Comment


    • #3
      Pero ahi no aparece ningúna foto para ver. Ni se abre el link, que se supone que tengo que ver, si no hay nada ahi
      Last edited by Eder; 10-09-2018, 01:59 PM.

      Comment


      • Maija
        Maija commented
        Editing a comment
        Ir a la pantalla Arena. Hay un círculo verde en el lado derecho del nombre de tu jugador. Se abre la configuración. Hay un botón "vincular cuenta". Elige la opción para descargar tu progreso del juego anterior. (Traducido con Google)

        Go to Arena screen. There is a green circle on the right side of your player name. It opens settings. There is a button "link account". Choose the option to download your old game progress.

    • #4
      Bueno gracias por intentar ayudarme recupere mi cuenta.
      Lo que no entiendo es que en cada actualización en vez que mejoren en algunos aspectos, solo lo empeoran. Lo digo por la última actualización, la versión 3.17 es un asco total con la conectividad, hay demasiado lag por que la versión anterior no era tanto. Pero esto de aqui no se que le hicieron.
      Areglen eso.,

      Comment


      • #5
        Hola necesito ayuda con mi cuenta le doy a vincular cuenta de google del modo arena pero no me sale la ventanade cargar el progeso del juego anterior

        Comment


        • #6
          Hola hize todo lo que explicas pero me pasa algo raro recupero mi progreso y cuando regreso al lobby (dónde se puede ir al modo sin conexión y modo multijugador) y entro a multijugador desparece de nuevo mi progreso creo que es un bug ayudame

          Comment


          • #7
            I did all the things in the list and I still dont have my stuff , I played the game years ago and now im trying to play it again and i dont have my items , bombs , messages... the only thing that i have is my rank and name

            Comment


            • #8
              I had christmas bombs ,outfits ,event stuff , everything , but its all gone now

              Comment


              • #9
                id jogador 74391cff2778905d

                GPA.3345-2376-4392-10487


                Preciso do meu progresso de volta !

                Comment


                • #10
                  I've tried everything but its alright i'll start over thnx anyways^

                  Comment


                  • #11
                    hi, my samsung galaxy j2 only recovers the data from itself, but not my cloud data(moto g5s plus data) why does this happen:in my galaxy j2 it recovers data from itself, my moto g5s plus gets the cloud data and i am really confused about this.
                    you guys can help me about this problem?
                    thx

                    Comment


                    • Maija
                      Maija commented
                      Editing a comment
                      The game data comes from our cloud and partly from Google cloud. It doesn't matter what phone you have. If you want to have the same game progress on both of the devices you need to login with the same Google Play account on both.

                  • #12
                    I wanted to do that!... was not possible... I need help I’m Jothache in the pic

                    Comment


                    • #13
                      Raisa perdi meu pack e toda minha evolução de madalhas no jogo me ajuda..
                      vou enviar meu ID e o GPA para que possam me devolver.
                      GPA.3326-4664-3875-91501.

                      Comment

                      Working...
                      X