Announcement

Collapse
No announcement yet.

BALANCE update in 2020 (atualização de balanceamento, la actualización del saldo)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

In my opinion you can remove the arena shield and the events, I'm sure many will disagree more look at this example: imagine yourself in the arena, ta your enemy takes the shield and comes at you, then you can't close it and you you lose -37 or + the same thing in the event the guy kills you and you can't even get 8 wins, they messed up the bomb line it sucked just a suggestion removes the arena shield and events for the love of God.

Comment

• EDAN
      EDAN commented
      Editing a comment
      La verdad tienes un poco de razón, además de que a mis oponentes siempre le toquen escudos a su alcance y a mi me tocan maldiciones, deberían bajar el número de escudos, porque siempre me toca jugar contra inmortales

• Kelvis Deluca
      Kelvis Deluca commented
      Editing a comment
      You just take shields and become immortal too. Just as your enemies can take the shield to kill you, the reverse can happen, you take the shield to kill the enemy. The shields serve to balance the game.
      Last edited by Kelvis Deluca; 02-29-2020, 08:31 PM.

• EDAN
      EDAN commented
      Editing a comment
      Pues no equilibra nada si solo mis oponentes tienen el escudo a su alcance y nunca me toca uno cerca, siempre les toca un escudo cerca de ellos don de yo nunca puedo agarrar porque estoy lejos, no digo que directamente borren los escudos, si no que bajen el número de escudos en la arena, porque ya me tocó jugar contra inmortales y yo sin escudo

No veo cambios solo el escudo

Comment

• EDAN
      EDAN commented
      Editing a comment
      La fila de bombas se puede detener, el muro alado no aplastará jamás (si no me crees cuando alguien te tira un muro alado no pongas ni una bomba y de ja que te empuje por lo menos, y verás que en vez de empujarte solo va a desaparecer el pedazo de muro donde estabas parado), los enfriamientos de algunas cartas cambiaron como también su precio para subir de nivel

Buenas, quería comentar que no sé porque cambiaron la bomba de humo, primero tardaba igual que una bomba en explotar.. luego le reducieron el tiempo a 1 segundo aproximadamente y ahora aumentaron el tamaño de la explosión. No debían haberla cambiado ya que se hacían buenas jugadas con ella. Solamente quiero saber porque.
    Gracias, saludos.
    TuEasy.

Comment

• ThodinsonPro
      ThodinsonPro commented
      Editing a comment
      TuEasy tú lo has dicho!!!
      Se hacían jugadas con ella!!!
      Simplemente se estaban aprovechando para salvarse en vez de usarla para contraatacar!!!

• EDAN
      EDAN commented
      Editing a comment
      Y como contraatacas con la bomba de humo jajajaja

Como ya llegó la actualización supongo que se acabarán los comentarios

Comment

• EDAN
      EDAN commented
      Editing a comment
      Supongo que si, pero podríamos comentar sobre el tema de los clanes, te dejo el link abajo

Ni era necesario modificar el ensamblador de pared no era tan poderosa como el muro alado pocos usaban esa carta

Comment

Y ni debieron quitar la capacidad que tenia de empujarte el muro alado

Comment

• Dante Moya
        Dante Moya commented
        Editing a comment
        Y el muro alado no me importa si ahora no podés morir con esa carta me da igual pero sacarle la habilidad que tenía de EMPUJARTE noera necesario si está es una primera actualización y vendrán más deberían restaurar esa habilidad en futuras actualizaciones

• mary29
        mary29 commented
        Editing a comment
        se supone que queda un espacio en el sitio donde estas, de ahí q ya no empuja. Es más justo ahora, los q se quejan son los q no saben jugar sin esas cartas q les facilitaba la vida.

• EDAN
        EDAN commented
        Editing a comment
        Tienes razón mary29, veo cada vez más abajo los puntajes de algunos jugadores de altas medallas, ahoraas seguido desperdician sus cartas y son mas fáciles de matar cuando se quedan sin ellas

"
      ​​​​​The Force Field will have a build time before it starts working and the Bunker Buster card will kill the player even through Force Field. If you are using these cards and you are now upset they are changed, think about would you rather be on a high Arena because you are a good player of just because you are using cards that are too powerful?
      "
      Well, while I agree that those cards are too powerful, that last sentence is just a pretty stupid platitude.
      Think about how much time & effort was spent to max out those cards - maybe that's the reason why some players (including me) are upset.
      While I appreciate the balance update, the least I would expect is the possibility to reset cards & coins spent.

Comment

• EDAN
        EDAN commented
        Editing a comment
        Mucho esfuerzo es el que hice para llegar a 4000 medallas y no soy de usar cartas de ataque solo uso el campo de fuerza, el generador de bendiciones y el destructor de muros, ninguna de esas hace daño a nadie, y me costó mucho llegar a el nivel máximo de dos cartas y me falta uno para llevarlo al nivel máximo, pero el muro alado, la fila de bombas y la bomba alada no son tan caros como los que tengo, así que mucho esfuerzo no le has metido, además de que en ningún momento te debes haber acercado al oponente, y los que están más de 5000 medallas, cuando se quedan sin esas cartas, son muy fáciles de vencer, si dices que gastaste mucho por esas cartas, imagina lo que tuve que pasar para que yo mejore los que tengo.

• Hata
        Hata commented
        Editing a comment
        EDAN you miss the point. It's not about who looses more.
        Everybody made their choices based on current game mechanics.
        Now they are fundamentally changed (which is a good thing), but players are left behind with some stupid platitudes, instead of a simple reset mechanism.

Comment

• EDAN
        EDAN commented
        Editing a comment
        Yo pensaba eso sobre eliminar esa carta, la fila de bombas y la bomba alada, pero si te pones del lado de los desarrolladores, como dijo Maija si sacan esas cartas, perdederan a la mayoría de los jugadores, por eso hizo este balanceamiento de cartas, para que no sea tan ijusto

• mary29
        mary29 commented
        Editing a comment
        la fila de bombas ya no es fuerte, allí sí acertaron, pero la pared alada sigue siendo poderosa. por lo menos no debiese de encerrarnos antes de tiempo.

• EDAN
        EDAN commented
        Editing a comment
        La fila de bombas, para mí es la más fuerte igual que la bomba alada, porque ellos solo deben poner un bloqueo de bombas y luego tirar esa carta sin acercarse, pero el muro alado, puedes esquivarlo más fácilmente

Originally posted by EDAN

Debes poner el link con el clip que aparece arriba
      Gracias!
      Pero estaré publicando otras pruebas en bug y problemas en español

Comment

Bem olha eu achei muito daora mais vcs podiam adicionar mais mapas para o vs amigos e nesses mapaspoderiam encontrar as coisas da arena.

Comment

• ThodinsonPro
          ThodinsonPro commented
          Editing a comment
          Eso puede ser una buena idea y cambiaría un poco el juego!!!

Comment

• EDAN
          EDAN commented
          Editing a comment
          Aún así siguen sin saber jugar, deberían sacar todas las cartas que vuelan y la fila de bombas, esas cartas son solo para cobardes, ya que para jugar ni se mueven del lugar, si tienen tantas ganas de usar cartas que jueguen a Clash Royale

they finally nerfed the winged wall, but what is the price? spoil the force field? I have nothing to complain about in this update, except that they fucked with the force field, but if it means that the winged wall will not be over power again, I accept it even if I don't like it, NOW PLEASE STOP LAUNCHING NEW CONTENT AND FOCUS ON SOLVING THE GAME BUGS, like dying inexplicably, passing in a place, dying and then a wall appears in that place, the lags, if a player has a bad connection, don't let him play, as it is impossible to play against someone teleporting around the map, and their bombs popping up instantly, fix the bugs in the events before they launch, haven't you tested anything before? these last few events I was teleported to death in the fire because the game didn’t register my movement correctly, and no, it wasn’t my connection, even on YouTube I saw this, recently I had stolen points when entering the arena and not finding a room, the row of bombs is almost always going the wrong way even if I click on the right time, improve the analog, add an option where it stays fixed where the person clicks, and not that he keeps following the finger, AND FINALLY, UPDATE THE BOMBERIUM SYSTEM, you want us to use more different cards, so we updated them, BUT HOW WE'RE GOING TO DO THIS, IF IT COSTS 100,000 TO BE ABLE TO IMPROVE THEM, AND THAT'S THE LAST LEVEL, BEFORE YOU STILL HAVE 50,000, 40,000, 20,000, AND HOW MUCH DO WE WIN? ABOUT 20 BOMBERIUM PER MATCH AND HAVE A LIMIT, it is simply unrealistic, even to buy bomberium, there are 4500 diamonds, I am a player who invests in the game, I have 7000 diamonds, MORE THAN HALF I HAVE TO IMPROVE A LETTER, you need to be fairer, Anyway, there are many more things I would like to complain about, MORE BUGS but unfortunately I won't remember everything now, we wouldn't complain if you spent 1 month or more without releasing new content, as long as they used that time to fix the problems

Comment

Originally posted by xupacu View Post
          they finally nerfed the winged wall, but what is the price? spoil the force field? I have nothing to complain about in this update, except that they fucked with the force field, but if it means that the winged wall will not be over power again, I accept it even if I don't like it, NOW PLEASE STOP LAUNCHING NEW CONTENT AND FOCUS ON SOLVING THE GAME BUGS, like dying inexplicably, passing in a place, dying and then a wall appears in that place, the lags, if a player has a bad connection, don't let him play, as it is impossible to play against someone teleporting around the map, and their bombs popping up instantly, fix the bugs in the events before they launch, haven't you tested anything before? these last few events I was teleported to death in the fire because the game didn’t register my movement correctly, and no, it wasn’t my connection, even on YouTube I saw this, recently I had stolen points when entering the arena and not finding a room, the row of bombs is almost always going the wrong way even if I click on the right time, improve the analog, add an option where it stays fixed where the person clicks, and not that he keeps following the finger, AND FINALLY, UPDATE THE BOMBERIUM SYSTEM, you want us to use more different cards, so we updated them, BUT HOW WE'RE GOING TO DO THIS, IF IT COSTS 100,000 TO BE ABLE TO IMPROVE THEM, AND THAT'S THE LAST LEVEL, BEFORE YOU STILL HAVE 50,000, 40,000, 20,000, AND HOW MUCH DO WE WIN? ABOUT 20 BOMBERIUM PER MATCH AND HAVE A LIMIT, it is simply unrealistic, even to buy bomberium, there are 4500 diamonds, I am a player who invests in the game, I have 7000 diamonds, MORE THAN HALF I HAVE TO IMPROVE A LETTER, you need to be fairer, Anyway, there are many more things I would like to complain about, MORE BUGS but unfortunately I won't remember everything now, we wouldn't complain if you spent 1 month or more without releasing new content, as long as they used that time to fix the problems
          También soporté cosas injustas y errores pero el bomberium se consigue fácil ¿Sabes? Es simple eso de abrir cofres y jugar para ganar bomberium. No gasto dinero en el juego y conseguí bomberium para mejorar y hasta ahora me sobran como más de 800 porque anteriormente ya había gastado en 2 paquetes, 3 emoticones y el pase de temporada. Y si te vas a quejas de errores se supone que nesecitamos evidencia ¿no?

Comment

Após essa atualização de balanceamento, o modo arena perdeu totalmente sua diversão e estratégia, estava tudo perfeito com o escudo, e as demais cartas, e antes a parede voadora servia tanto para atacar quanto para se proteger, e agora não dá nem se quer para matar seu adversário com ela, e fora o atraso desnecessário para ativar o escudo. E em quanto isso os bugs de sempre continuam! Espero sinceramente que volte como estava.

Comment

• ThodinsonPro
              ThodinsonPro commented
              Editing a comment
              Por lo que entiendo eres uno de los que dependen de cartas, aquí en ésta actualización solo cracks que saben usar bombas o pocos que usan cartas sobreviven para ganar medallas!!!

• EDAN
              EDAN commented
              Editing a comment
              Debes practicar más con bombas comunes, porque las cartas son solo para que sepas cómo idear una estrategia, aún así si no matan las cartas puedes usarlo de distracción,hay varias formas de que puedas usar las cartas, solo debes ingeniartelas

Hi Guys. Especially Hyperkani Staff.
            i have a Complain about the Bugs in Chat in Clan Group.
            Cause they wont appear quickly. Now it tooks time to appear sometimes no appearance. And I complain too about the Leader of the Clan. In Our Screen They have star in the name so thats the Leader. But in His/Her Screen He/She Wasnt. Please Hyperkani Fix that. So we can Transfer the Leadership to Other Players. And I have a Complain about that Wing Wall Block its very hard to Avoid Swear to God when you Dealing with Teamming Up Players. No chance to Escape You will Die in the very start of the Game. I complain too about removing the Orange Shield Ups in Arena and Event. My complain is about the Shield Ups too Overpowered. Im a User of that Ups I always Kill 3 Players in just Seconds but I want to remove that cause i want to have a Fair Play. Cause When u have that Shield Ups its very hard to Stop. I even kill my opponent instantly in the start of the Game becoz of that Shield. Thats why i Want Pure Skills in Game. Please Remove that Orange Shield Ups. Thankyou so much.

Comment

• Emiilia
              Emiilia commented
              Editing a comment
              Thank you for feedback. To solve the clan issue, the leader should send us a message using the "Report a bug" in-game button.
          Working...
          X