Announcement

Collapse
No announcement yet.

Speed hack and teleport hack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Speed hack and teleport hack

Players using speed hack are being banned from the game automatically. First autoban has already been active this week. Thank you for everyone sending reports and videos about the hack!

We have also figured out the teleport hack you have lately been sending reports and messages about. This is actually a bug in the code and hackers figured out how to use this in their advantage. This will be fixed ASAP.

Thank you for sending in reports!

Click image for larger version

Name:	thanks.png
Views:	271
Size:	18.9 KB
ID:	20133
    FAQ
    Perguntas frequentes
    Preguntas frecuentes

Raisa podrías poner todas las imágenes de bocadillos para poder usarlos en Whatsapp??

Comment

• Raisa
      Raisa commented
      Editing a comment
      ¡Hola! Creo que algunos jugadores ya lo han hecho solos. Porque hay aplicaciones que puedes usar para hacer cualquier imagen en stickers de WhatsApp.
      (Traducido ccon Gooogle)

Hello! I believe some players have already done this by themselves. Because there are apps that you can use to make any pictures into WhatsApp stickers.

Gracias raisa, igual para asegurarme estoy grabando cada vez que juego y si encuentro algo lo subo a YouTube, y después les mando en enlace porque no puedo subir vídeos por aquí

Comment

Muchachos necesito ayuda para borrar el progreso de mi juego, para cuando le ingrese la cuenta de nuevo aparezca desde el comienzo no por donde va avanzado
      quiero empezar el juego desde el principio
      Quien me ayuda

Comment

No las encuentro a los stickers

Comment

Well it certainly helped you banned hackers again, because the game is easier everytime you do it. Its obvious for everyone that its a lot of hackers in arena. There are still hackers around but atleast it will be good for maybe 1 week.

Comment

Quiero que me desbloqueen mi cuenta porfavor ISMAEL CA es mi cuenta desbloqueenme por favor mi cuenta esta permanentemente porfavor desbloqueenmee no me avandonen ayudenme

Comment

• Raisa
              Raisa commented
              Editing a comment
              Olá! Qual é o seu número de identificação de jogador? Existem mais de 40 jogadores com o nome ISMAEL CA. Eu verifiquei o primeiro perfil e ele foi banido por trapaça. Não foi um erro, esse jogador usou um truque ou truque.
              (Traduzido com o Google)

Hello! What is your player ID number? There are more than 40 players with the name ISMAEL CA. I checked the first profile and it was banned for cheating. It was not a mistake, that player has used a hack or a cheat.

Hello! I would like to neft Row Of Bombs. It is too over-power. It can go through players body, which very hard to deal with it. Please make it only go though bombs, not players bodies.

Comment

• Raisa
              Raisa commented
              Editing a comment
              Thank you for your comment. We are planning on doing a balance update soon.

Raisa que puedo hacer con las gemas de un solo jugador, ya tengo 46 de cada color y no se pueden combinar más de eso. Estaria bueno que esas gemas se puedan vender por bomberium

Comment

• Raisa
              Raisa commented
              Editing a comment
              Habrá un cambio en las gemas en la próxima actualización también. No más combaining. Será automático Además, el próximo Mundo para un jugador requerirá nuevos niveles de gemas.
              (Traducido con Google)

There will be a change in the gems in the next update too. No more combaining. It will be automatic. Also, the next Single Player World will require new gem levels.

Genial muchas gracias Raisa

Comment

Working...
            X