Announcement

Collapse
No announcement yet.

Can't pass a level? Ask for help here!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Can't pass a level? Ask for help here!

Hello everyone, please ask help here if you cannot pass a certain level.

---

Hola a todos, este tema lo cree con la intención de ver en qué niveles están atascados y darles una solución para poder progresar.
    Esto consiste en que ustedes me manden un mensaje por este tema para saber el nivel que quieren pasar y yo me grabaré pasando ese nivel y subiré el video para que vean y puedan pasarlo de una vez.
    El video lo subire a YouTube y les pasaré el link por este tema, porque en este lugar no se pueden subir videos.
    el video tendrá el nombre de quién me sugirió que pase el nivel.
    mi objetivo es ayudar a aquellos que están en un rango bajo a progresar sus técnicas y mejorar la capacidad de reacción en cada batalla o nivel.
    Last edited by Emiilia; 07-17-2020, 11:54 AM.
    EDAN

O fantasma da fase 300 não morre

Comment

• EDAN
      EDAN commented
      Editing a comment
      Hola gracias por tu comentario el video ya se lo había hecho para un usuario llamado Paola julio, ya te paso el link ahí está la solución

Este es el nivel 300, espero que te sirva y puedas pasarlo

EDAN

Comment

• EDAN
      EDAN commented
      Editing a comment
      Y diviértete mucho!!!!

Hi there, bomber Friends! Anybody stuck like me at level 350? Already seen some YouTube videos, but they do not help really. What is the strategy to accomplish that insane level?

Comment

• EDAN
      EDAN commented
      Editing a comment
      Hola, voy a hacer un vídeo bien detallado para ayudarte, cuando lo suba comparte ese vídeo a la otra persona que tampoco pudo pasarlo

Originally posted by johannviktor View Post
    Hi there, bomber Friends! Anybody stuck like me at level 350? Already seen some YouTube videos, but they do not help really. What is the strategy to accomplish that insane level?
    In which part are you having the problem? Do you manage to get all the way to the queen or die already before that?
    FAQ
    Perguntas requentes
    Preguntas frecuentes

Comment

Listo espero que lo puedas pasar, si quieres adelantalo al vídeo, porque estaba mandando saludos XD

The gameplay starts at 1:37.

Tips on the video translated:
      - Always make space so you can dodge the enemies.
      - You can place a new bomb when a knight is standing still because of an explosion.
      - When you have two enemies on the sides, don't place bombs. Dodge them until they get together.
      - When you face the queen, you need good reflexes, but here are some tips:
      1. Always block her way to you, don't let her come near.
      2. Dodge her bombs.
      3. Whenever you block her way, stay as far away as possible because she throws bombs overhead and can lock you up.
      4. If you couldn't block her, put a bomb under your feet so that she stops attacking you.

Last edited by Emiilia; 08-18-2020, 06:29 AM.
      EDAN

Comment

• EDAN
        EDAN commented
        Editing a comment
        Muchísimas gracias por la traducción, me olvide que no somos todos de el mismo país (•‿•)
    Working...
    X