Announcement

Collapse
No announcement yet.

NEW Game Mode Idea :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• NEW Game Mode Idea :)

Hi, Creators
    I'm a fan of Bomber friends game and i want to give an idea to make it funnier

So i will present you what I was thinking

It will be a new Game Mode named : Bet

It will be 1v1 or 1v1v1.
    To enter, every player need to pay 50 coins or 5 gems.
    The player who wins , win the coin of his oppenent (for 1v1 you win 100 in total,
    and for 1v1v1 you will win 150, but its more risky! )

This will permit us to win more coins and gems

I hope this idea will please you.

Also i wanted to add an option to the shop : Buy the Chests with Money, but of course it will be expensive (like 80k for the higher chest)

Thanks to everyone ! And like this post if you're hyped by my idea

- Caarnal

Esta genial la idea, porque cuando necesitas bomberium podés jugar ese modo de juego y ganas o pierdes(según que tan bueno seas) para por ejemplo mejorar tus cartas, comprar bombas, ropa, etc. Me parece genial por eso te doy el voto y espero que los creadores vean esta genial idea.

Comment

Thanks Mikey

Comment

Hi scott, I dont really understand your idea, but thanks for commenting the post !

Comment

Se me ocurría en base a lo que dijo Raisa, de que busquemos el tesoro entre 4 jugadores contra los bots (orcos, esqueleto, dragones ,etc)y el que lo encuentre primero gana, y si uno de los jugadores mata al otro sera expulsado de la competencia

Comment

A mí se me ocurre que hayan 4 jugadores en cerrados en un tipo de laberinto y el tesoro en el medio entonces tienes que evadir a los esqueletos, dragones y trampas hasta llegar al tesoro y recibir las recompensas. Obvio que en cada parte del laberinto sea diferente al de los otros así no se copian en la forma de pasarlo

Comment

Working...
            X