Announcement

Collapse
No announcement yet.

Melhoramento das batalhas

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Melhoramento das batalhas

Boa madrugada. (Brasil 02:00h)

Uma sugestão que tive para melhorar o equilíbrio das batalhas por ranking.

O erro está em alguém com 1600 jogando contra alguém com 1900. Mesmo sendo a mesma arena, é injusto.
    Por quê? Simples: o nível e a experiência.
    Muitos dos 1900+ têm pelo menos o nível 6. É injusto.
    É claro que o nível não impede ninguém de vencer, mas o problema é suas vantagens e há muitas. (Cartas e habilidades mais evoluídas)

Eu digo isso, porque quando vejo uma galera com menos medalhas do que eu, percebo as diferenças.
    Além do nível superior, há também o fato de mais experiência.

Para ser justo, acho que as pessoas devem jogar com a mesma quantidade de medalhas, por exemplo: 1750 jogará contra 1730-1770.

Apenas uma sugestão para melhorar as batalhas.

English:
    Good morning. (Brazil 2am)

A suggestion I had to improve the balance of battles by ranking.

The mistake's in someone with 1600 playing against someone with 1900.
    Even though it's the same arena, it's unfair.
    Why? Simple: the level and experience.
    Many of 1900+ are at least level 6.It's unfair.
    Of course, level does not prevent anyone from winning, but the problem's its advantages and there are many. (Most evolved cards and skills)

I say this, 'cause when I see a crowd with fewer medals than I do, I notice the differences. In addition to the higher level, there's also the fact of more experience.

To be fair, I think people should play with the same amount of medals, for example: 1750 'll play against 1730-1770.

Just a suggestion to improve the battles.
    Obrigado / Thanks!

não tem player suficiente pra isso
    na época que eu tinha 1700 medalhas também achava injusto cair com pessoas com 2k 3k de medalhas, mas fazer o que, não tem player suficiente pra fazer um sistema de balanceamento melhor

Comment

• xupacu
      xupacu commented
      Editing a comment
      sim, tem muitas pessoas com 1600 1800, mas não jogando ao mesmo tempo

• OD1N
      OD1N commented
      Editing a comment
      Na verdade, tem sim. Fica injusto um 1700 cair contra um 4000, isso é balanceamento? Não.
      De 1600-1700 é até válido. E tem muitos jogadores nessa faixa jogando. Se a Hyperkani ouvisse as reclamações dos seus jogadores, teria mais gente.

* Hoje, 16 de fevereiro, acabo de jogar contra DOIS jogadores com 300 medalhas. Inacreditável e decepcionante. Além deles dois, outro de 1300 medalhas. Bomber Friends não tem qualquer balanceamento nos modos ranqueados, detestável.
      Last edited by OD1N; 02-16-2020, 03:33 PM.

• xupacu
      xupacu commented
      Editing a comment
      como eu falei amigo, falta player
      você tem um falsa percepção de que é muito, mas não é
      o jogo ja prioriza vc pegar pessoas do mesmo nível, mas na falta delas, o jogo te poe pra jogar com quem tiver disponível, eu to na liga prata atualmente, mesmo assim acabo caindo com 1700 1900, fazer oq, não tem players...

Hello! The problem is that there is no enough players on the high Arenas. If players could only match with others who have similar medals as they do, sometimes they couldn't find a match at all - because there needs to be 4 players with the same medals wanting to play at the same time.

To make this more fair a higher medal player playing with lower medal players will lose more medals if he loses and will win less medals if he wins. Also a lower medal player playing with higher medal players win gain more medals if he wins and will lose less medals if he loses the match.

The card balance update will hopefully change some strategies and tactics in the game and make more players advance higher in the Arenas. At the moment everyone from 1800+ is using the same deck with Winged wall. Let's see if there is a change in the next couple of months!
    FAQ
    Perguntas frequentes
    Preguntas frecuentes

Comment

• EDAN
      EDAN commented
      Editing a comment
      Para hacer que otros jugadores puedan subir por lo menos un poco se me ocurre que cuánto más subes de arena menos cartas puedes usar, porque al estar en la Liga de oro, y tenerlo todo, a los demás se les dificulta mucho subir, por eso digo que si en cuanto más subes menos cartas usarás, porque cuánto más subes más se debe dificultar

• OD1N
      OD1N commented
      Editing a comment
      Great. Good job.
      This decks with winged wall really a problem for those in the lower arenas. But try to adjust this for players with 300 medals to play against those of 1800+. It's unfair to them.
      Thanks for coment.

• VGT MAX
      VGT MAX commented
      Editing a comment
      Hi hyperkani, you should make a store where you buy packs,clothes,bombsemojis,and provocations.so what should be tickets buy with tickets these tickets you win by playing arena and campaign and the items you already have.what do you think? The game will improve a lot because it will be easier.
Working...
X