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LOST ACCOUNT / Conta perdida / Cuenta perdida

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  • LOST ACCOUNT / Conta perdida / Cuenta perdida

    ONLY contact us if your purchases from 2015-2019 are missing or you can't transfer your profile between Android and iOS!

    SÓ contacte-nos se as suas compras de 2015-2019 estiverem em falta ou se não conseguir transferir o seu perfil entre Android e iOS!

    SOLO contáctenos si faltan sus compras de 2015-2019 o si no puede transferir su perfil entre Android e iOS.



    What to do if your player profile is missing?
    1. Restart the game. You can try this several times.
    2. Go to Bomber Friends in-game settings and log out and back in with all of your Google accounts

    MORE INFORMATION BELOW


    O que fazer se o seu perfil de jogador estiver ausente?

    1. Reinicie o jogo. Você pode tentar isso várias vezes.
    2. Vá às configurações do Bomber Friends, efetue logout e faça login novamente com todas as suas contas do Google

    MAIS INFORMAÇÕES ABAIXO


    ¿Qué hacer si falta tu perfil de jugador?

    1. Reinicia el juego. Puedes probar esto varias veces.
    2. Ve a la configuración del Bomber Friends, cierra sesión y vuelve a iniciar sesión con todas tus cuentas de Google

    MÁS INFORMACIÓN ABAJO


    Click image for larger version  Name:	PleaseLogIn.jpg Views:	5 Size:	45.4 KB ID:	27218


    Player profiles are linked to Google accounts on Android (and Game Center on iOS devices). If you don’t log in you only have a local profile on the device.

    Sometimes there can be a problem connecting to the Google account and your player profile doesn’t load on the first try. That is why you need to restart the game and try again.

    If you have multiple Google accounts the player profile is not necessarily linked to the Google account you think it is. That is why you need to log in with all of your Google accounts to make sure.


    IMPORTANT information about player profiles!

    Player profiles don't transfer between Android and iOS automatically. Transfer game data between iOS and Android.

    We started creating player profiles in September 2018. If you have stopped playing before that time you don’t have a player profile.

    Inactive player profiles are deleted. Inactivity means for example:
    - that the player has stopped playing shortly after installing the game for the first time
    - the player hasn't logged in at all for over a year,
    - the player accidentally has multiple player profiles and only one of them is used

    Player profiles with in-game purchases are not deleted.
    NOTE: If you stopped playing before autumn 2018, your old progress cannot be restored. Not even if you made in-app purchases. If you want your purchases back in the game, please send us a message from the in-game settings using the button "Help with purchases" and attach the order numbers.

    In June 2020 some player profiles were accidentally unlinked from their Google accounts. We were able to restore most of these player profiles automatically. However, if you haven't logged in 6 months after the incident it is only possible to find your lost player profile if you have the played ID number.

    NEVER GIVE OUT YOUR GOOGLE PASSWORD TO ANYONE! The only way someone can access your player profile is through your Google account (or apple ID on iOS). You will be unable to stop them from entering your player profile.

    We only offer support in these cases:
    1. You haven't played in a long time and your purchases from 2015-2019 are missing
    2. You are not able to transfer player profile between iOS and Android yourself
    3. You haven't played in 2020 but you have your old player ID number or you have made purchases





    Português: INFORMAÇÕES IMPORTANTES sobre os perfis de jogador!

    O que fazer se o seu perfil de jogador estiver ausente?

    1. Reinicie o jogo. Você pode tentar isso várias vezes.
    2. Vá às configurações do Bomber Friends, efetue logout e faça login novamente com todas as suas contas do Google


    Os perfis de jogador não são transferidos automaticamente entre o Android e o iOS.

    Começamos a criar perfis de jogador em setembro de 2018. Se você parou de jogar antes desse período, não tem um perfil.


    Perfis de jogador inativos são eliminados. Inatividade significa, por exemplo:
    - que o jogador parou de jogar logo após instalar o jogo pela primeira vez
    - o jogador não está conectado há mais de um ano,
    - o jogador acidentalmente têm vários perfis de jogador e apenas um deles é usado

    Os perfis de jogador com compras no jogo não são eliminados.
    NOTA: Se você parou de jogar antes do outono de 2018, seu antigo progresso não poderá ser restaurado. Nem mesmo se você fez compras no jogo. Se você quer suas compras de volta no jogo, por favor envie-nos uma mensagem nas configurações do jogo usando o botão "Ajuda com compras" e anexe os números dos pedidos.


    Em junho de 2020, alguns perfis de jogador foram acidentalmente desvinculados de suas contas do Google. Conseguimos restaurar a maioria desses perfis de jogador automaticamente. No entanto, se você não tiver feito login 6 meses após o incidente, só será possível encontrar seu perfil de jogador perdido se você tiver o número de ID de jogo.

    NUNCA DÊ SUA SENHA DO GOOGLE PARA NINGUÉM! A única maneira de alguém acessar seu perfil de jogador é por meio de sua conta do Google (ou Apple ID no iOS). Você não poderá impedi-los de entrar em seu perfil de jogador.

    Oferecemos suporte apenas nestes casos:
    1. Você não joga há muito tempo e suas compras de 2015-2019 estão faltando
    2. Você não pode transferir o perfil do jogador entre iOS e Android por conta própria
    3. Você não jogou em 2020, mas tem seu antigo número de ID de jogador ou fez compras





    Español: ¡INFORMACIÓN IMPORTANTE sobre los perfiles de los jugadores!

    ¿Qué hacer si falta tu perfil de jugador?
    1. Reinicia el juego. Puedes probar esto varias veces.
    2. Ve a la configuración del Bomber Friends, cierra sesión y vuelve a iniciar sesión con todas tus cuentas de Google


    Los perfiles de jugador no se transfieren entre Android e iOS automáticamente.

    Comenzamos a crear perfiles de jugador en septiembre de 2018. Si has dejado de jugar antes de ese momento, no tienes un perfil de jugador.

    Los perfiles de jugador inactivos se eliminan. Inactividad significa, por ejemplo:
    - que el jugador dejó de jugar poco después de instalar el juego por primera vez
    - el jugador no ha iniciado sesión en absoluto durante más de un año,
    - el jugador accidentalmente tiene múltiples perfiles de jugador y solo se usa uno de ellos

    Los perfiles de jugador con compras en el juego no se eliminan.
    NOTA: Si dejaste de jugar antes del otoño de 2018, tu antiguo progreso no se puede restaurar. Ni siquiera si hiciste compras en la aplicación. Si quieres que tus compras vuelvan al juego, por favor envíanos un mensaje en la configuración del juego con el botón "Ayudar con las compras" y adjunta los números de pedido.

    En junio de 2020, algunos perfiles de jugadores se desvincularon accidentalmente de sus cuentas de Google. Pudimos restaurar la mayoría de estos perfiles de jugador automáticamente. Sin embargo, si no ha iniciado sesión 6 meses después del incidente, solo es posible encontrar su perfil de jugador perdido si tiene el número de identificación jugado.

    ¡NUNCA DÉ SU CONTRASEÑA DE GOOGLE A NADIE! La única forma en que alguien puede acceder a su perfil de jugador es a través de su cuenta de Google (o ID de Apple en iOS). No podrá evitar que ingresen a su perfil de jugador.

    Solo ofrecemos soporte en estos casos:
    1. No has jugado en mucho tiempo y faltan tus compras de 2015-2019
    2. No puede transferir el perfil de jugador entre iOS y Android usted mismo
    ​​​​​​​3. No ha jugado en 2020, pero tiene su antiguo número de identificación de jugador o ha realizado compras
    Last edited by Maija; 03-11-2021, 11:52 AM.
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    Preguntas frecuentes
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