Announcement

Collapse
No announcement yet.

LOST ACCOUNT / Conta perdida / Cuenta perdida

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • LOST ACCOUNT / Conta perdida / Cuenta perdida

    When you log in with Google account (Android) or Game Center (iOS) your Bomber Friends player profile is linked to that account. When you log in with the same account you will get the same player profile. If you have more than one Google / Game Center account make sure you log in with the correct one.

    If you have not played online since September 2018 you don't have a player profile.

    If you have played online recently and you have tried logging in with all of your accounts go to Bomber Friends settings and tap the button "Lost account". Answer all the questions in the message. If your player profile is found you will get a reply to your message.




    Português (traduzido com Google)

    Quando você faz login com a conta do Google (Android) ou Game Center (iOS), seu perfil de jogador do Bomber Friends é vinculado a essa conta. Ao fazer login com a mesma conta, você obtém o mesmo perfil de jogador. Se você tiver mais de uma conta do Google / Game Center, faça login com a conta correta.

    Se você não joga online desde setembro de 2018, não possui um perfil de jogador.

    Se você jogou online recentemente e tentou fazer login com todas as suas contas, vá para as configurações de Bomber Friends e toque no botão "Conta perdida". Responda a todas as perguntas da mensagem. Se o seu perfil de jogador for encontrado, você receberá uma resposta à sua mensagem.




    Español (traducido con Google)

    Cuando inicia sesión con la cuenta de Google (Android) o Game Center (iOS), su perfil de jugador de Bomber Friends está vinculado a esa cuenta. Cuando inicie sesión con la misma cuenta, obtendrá el mismo perfil de jugador. Si tiene más de una cuenta de Google / Game Center, asegúrese de iniciar sesión con la correcta.

    Si no has jugado en línea desde septiembre de 2018, no tienes un perfil de jugador.

    Si ha jugado recientemente en línea y ha intentado iniciar sesión con todas sus cuentas, vaya a la configuración de Bomber Friends y toque el botón "Cuenta perdida". Responda todas las preguntas en el mensaje. Si encuentra su perfil de jugador, recibirá una respuesta a su mensaje.
    FAQ
    Perguntas frequentes
    Preguntas frecuentes
Working...
X