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LOST ACCOUNT / Conta perdida / Cuenta perdida

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  • LOST ACCOUNT / Conta perdida / Cuenta perdida


    What to do if your player profile is missing?
    1. Restart the game. You can try this several times.
    2. Go to Bomber Friends in-game settings and log out and back in with all of your Google accounts

    MORE INFORMATION BELOW


    O que fazer se o seu perfil de jogador estiver ausente?

    1. Reinicie o jogo. Você pode tentar isso várias vezes.
    2. Vá às configurações do Bomber Friends, efetue logout e faça login novamente com todas as suas contas do Google

    MAIS INFORMAÇÕES ABAIXO


    ¿Qué hacer si falta tu perfil de jugador?

    1. Reinicia el juego. Puedes probar esto varias veces.
    2. Ve a la configuración del Bomber Friends, cierra sesión y vuelve a iniciar sesión con todas tus cuentas de Google

    MÁS INFORMACIÓN ABAJO


    Click image for larger version  Name:	PleaseLogIn.jpg Views:	5 Size:	45.4 KB ID:	27218


    Player profiles are linked to Google accounts on Android (and Game Center on iOS devices). If you don’t log in you only have a local profile on the device.

    Sometimes there can be a problem connecting to the Google account and your player profile doesn’t load on the first try. That is why you need to restart the game and try again.

    If you have multiple Google accounts the player profile is not necessarily linked to the Google account you think it is. That is why you need to log in with all of your Google accounts to make sure.


    IMPORTANT information about player profiles!

    Player profiles don't transfer between Android and iOS automatically. Follow this piece of advice to request a transfer.

    We started creating player profiles in September 2018. If you have stopped playing before that time you don’t have a player profile.

    Inactive player profiles are deleted. Inactivity means for example:
    - that the player has stopped playing shortly after installing the game for the first time
    - the player hasn't logged in at all for over a year,
    - the player accidentally has multiple player profiles and only one of them is used

    Player profiles with in-game purchases are not deleted.
    NOTE: If you stopped playing before autumn 2018, your old progress cannot be restored. Not even if you made in-app purchases. If you want your purchases back in the game, please send us a message from the in-game settings using the button "Help with purchases" and attach the order numbers.

    In June 2020 some player profiles were accidentally unlinked from their Google accounts. We were able to restore most of these player profiles automatically. If your profile was not fixed automatically you need to send an email from the in-game settings using the button "transfer iOS/Android". Explain the issue and attach your original Player ID number from the missing player profile.




    Português: INFORMAÇÕES IMPORTANTES sobre os perfis de jogador!

    O que fazer se o seu perfil de jogador estiver ausente?

    1. Reinicie o jogo. Você pode tentar isso várias vezes.
    2. Vá às configurações do Bomber Friends, efetue logout e faça login novamente com todas as suas contas do Google


    Os perfis de jogador não são transferidos automaticamente entre o Android e o iOS. Siga este conselho para solicitar uma transferência.

    Começamos a criar perfis de jogador em setembro de 2018. Se você parou de jogar antes desse período, não tem um perfil.


    Perfis de jogador inativos são eliminados. Inatividade significa, por exemplo:
    - que o jogador parou de jogar logo após instalar o jogo pela primeira vez
    - o jogador não está conectado há mais de um ano,
    - o jogador acidentalmente têm vários perfis de jogador e apenas um deles é usado

    Os perfis de jogador com compras no jogo não são eliminados.
    NOTA: Se você parou de jogar antes do outono de 2018, seu antigo progresso não poderá ser restaurado. Nem mesmo se você fez compras no jogo. Se você quer suas compras de volta no jogo, por favor envie-nos uma mensagem nas configurações do jogo usando o botão "Ajuda com compras" e anexe os números dos pedidos.


    Em junho de 2020, alguns perfis de jogador foram acidentalmente desvinculados de suas contas do Google. Conseguimos restaurar a maioria desses perfis de jogador automaticamente. Se o seu perfil não foi corrigido automaticamente, você precisa enviar um e-mail nas configurações do jogo usando o botão "transferir iOS / Android". Explique o problema e anexe seu número de ID de jogador original do perfil de jogador ausente.




    Español: ¡INFORMACIÓN IMPORTANTE sobre los perfiles de los jugadores!

    ¿Qué hacer si falta tu perfil de jugador?
    1. Reinicia el juego. Puedes probar esto varias veces.
    2. Ve a la configuración del Bomber Friends, cierra sesión y vuelve a iniciar sesión con todas tus cuentas de Google


    Los perfiles de jugador no se transfieren entre Android e iOS automáticamente. Sigue este consejo para solicitar una transferencia.

    Comenzamos a crear perfiles de jugador en septiembre de 2018. Si has dejado de jugar antes de ese momento, no tienes un perfil de jugador.

    Los perfiles de jugador inactivos se eliminan. Inactividad significa, por ejemplo:
    - que el jugador dejó de jugar poco después de instalar el juego por primera vez
    - el jugador no ha iniciado sesión en absoluto durante más de un año,
    - el jugador accidentalmente tiene múltiples perfiles de jugador y solo se usa uno de ellos

    Los perfiles de jugador con compras en el juego no se eliminan.
    NOTA: Si dejaste de jugar antes del otoño de 2018, tu antiguo progreso no se puede restaurar. Ni siquiera si hiciste compras en la aplicación. Si quieres que tus compras vuelvan al juego, por favor envíanos un mensaje en la configuración del juego con el botón "Ayudar con las compras" y adjunta los números de pedido.

    En junio de 2020, algunos perfiles de jugador se desvincularon accidentalmente de sus cuentas de Google. Pudimos restaurar la mayoría de estos perfiles de jugador automáticamente. Si tu perfil no se corrigió automáticamente, debes enviar un correo electrónico en la configuración del juego con el botón "transferir iOS / Android". Explica el problema y adjunta tu número de ID de jugador original del perfil de jugador que falta.
    Last edited by Emiilia; 07-29-2020, 01:08 PM.
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