Announcement

Collapse
No announcement yet.

HELP me please

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• johann
    replied
    Olá Raisa pode me ajudar com um problema?

Leave a comment:

• johann
    commented on 's reply
    Olá Raisa pode me ajudar com um problema

• Raisa
    commented on 's reply
    ¡Hola! Agregué algunas gemas y bomberium a su cuenta para compensación. Perdón por las molestias y gracias por jugar!
    (Traducido con Google)

Hello! I added some gems and bomberium to your account for compensation. Sorry for the trouble and thank you for playing!

• Efraín Sánchez
    replied
    ¡Hola!
    buenas, es la única cuenta de Google que eh vinculado en ese juego este es el correo
    : [email protected]
    Mi progreso en el juego no fue mucho , ahora entre en el juego solo para recordar cómo se jugaba me salía un tutorial ,bueno eso es normal en cualquier juego y lo vincule y no apareció nada de lo que consegui , ahora estoy con una cuenta vinculado con mi cuenta de Google y no tiene nada,
    Bueno gracias por la ayuda , lo daré por perdido mi cuenta, ¡muchas gracias!

Leave a comment:

• Raisa
    replied
    ¡Hola! No hay otros perfiles de jugadores con el mismo nombre. Este perfil de jugador tiene aproximadamente un año de antigüedad, pero no contiene muchos datos de jugador. La cuenta de Google vinculada tiene su nombre. No estoy seguro de si tienes un perfil de otro jugador con más progreso en el juego, pero ahora estás conectado a otra cuenta. ¿Cuándo jugaste hace 3 meses todavía lo tenías todo? ¿Estás seguro de que ahora has iniciado sesión con la misma cuenta de Google?
    (Traducido con Google)

Hello! There are not other player profiles with that same name.This player profile is about a year old but there is not much player data on it. The Google account linked to it has your name. I am not sure if you maybe have an other player profile with more game progress but you are now logged in to an other account. When you played 3 monhts ago you still had everything? Are you sure you are now logged in with the same Google account?

Leave a comment:

• Efraín Sánchez
    replied
    Hola
    Pues no tengo más cuenta de Google , pero ingresé con la cuenta de Google de mi hermana .
    Llevo sin jugar como 3 meses aproximadamente
    Ni nombre del juego que siempre utilize era : XWolfTinsX
    Siempre útiles ese nombre .
    Ayúdame porfa me gusta el juego y quisiera jugar de nuevo con todo lo que avance.

Leave a comment:

• Raisa
    commented on 's reply
    ¡Hola!
    ¿Tienes más de una cuenta de Google? ¿Cuánto tiempo llevas sin jugar? ¿Qué nombres de jugadores has usado últimamente o más específicamente? ¿Cuál era tu nombre de jugador cuando todo estaba bien en tu perfil de jugador?
    (Traducido con Google)

Hello!
    Do you have more than one Google account? How long have you been without playing? What player names have you used lately or more specifically - what was your player name when everything was still OK in your player profile?

• Efraín Sánchez
    replied
    ¡Hola!
    Disculpe, quería recuperar todo lo que perdí en el juego, tenía ropas, trajes, bombas y todo eso, ahora no hay nada desde la actualización y no sabía cómo comunicarme con los asistentes, pues yo lo vincule con Play Juegos y se guardaba todo y cuando volví a jugar no tuve nada comentar desde cero, me pregunté si solo era por que no se vincula con el juego pero no es así ya que se trata de varias formas y sigue lo mismo, Quisiera recuperar mis objetos del juego si es posible.

Muchas gracias por leer el mensaje.

ID:ACOBF79542362376

Leave a comment:

• Raisa
    commented on 's reply
    I am the same person reading the emails too, so sending the same info in two places is just confusing and more work. I will get to the emails soon. It is always very busy when a new update is released, sorry for the wait!

• andiuzumaki
    commented on 's reply
    i was sent email to [email protected] but still no respon. can i send my id & order number here ?

• Raisa
    commented on 's reply
    Hello! If it is a problem with a purchase please go to the game settings and tap the button "help with purchases" to send me an email. Attach the order number from your purchase. If you use Android phone the order number starts with letters GPA.

• andiuzumaki
    commented on 's reply
    hello raisa, i was have problem about purchase,,
    i cant send you private message about the detail problem, please help me
    Last edited by andiuzumaki; 10-07-2019, 02:01 PM.

• Raisa
    commented on 's reply
    This is a screenshot from the previous game progress? Please go to the Bomber Friends settings and send us an email using the button "Lost account". Attach this picture and explain what has happened. I will go through all lost account messages shortly.

• Inemz
    replied
    Raisa please help me I downloaded BomberFriends-mobile few months ago and i didn’t connect it to game centre and today i connected it now i have to start all over agian please help i worked so hard to get here i dont now my id i only have a pic of the lobby
    Attached Files
    Last edited by Inemz; 10-03-2019, 02:36 AM.

Leave a comment:

• Raisa
    replied
    Sorry, I don't understand what you mean. Are you trying to find the FAQ to solve a problem with the Bomber Friends game? See the link below!

https://forum.hyperkani.com/forum/ne...-out-this-list

Leave a comment:

Working...
X